Ele sunt copleşite, intimidate, manipulate de stereotipurile perfecţiunii fizice care ne sunt impuse de la cea mai fragedă vârstă când, în semn de supremă recunoaştere a meritelor noastre (am fost cuminţi, am păpat tot etc., etc.), ni se cumpără (încă) o păpuşă Barbie. Pe măsură ce ne îndreptăm spre adolescenţă, ne prinde în mreje următorul stereotip – cel al starletelor, al manechinelor de podium, al stelelor de cinema accesorizate cu implanturi cât mai voluptoase. Şi pierdem pe acest drum noţiunea curată, a frumuseţii şi feminităţii naturale. Or… „Frumusețea adevărată nu ține cont de formă, mărime, vârstă, culoare”
În România, acest procent este și mai mic: 3%. O cifră pricăjită, reconfirmată. Presiunea cea mai mare pentru a fi frumoasă vine din interior, au afirmat mai mult de jumătate dintre românce
Frumuseţea (nu) aduce fericirea, dar are 3 subiecte – cheie:
• Femeile stabilesc o relaţie directă între frumuseţe şi fericire: satifacţia generală în ceea ce priveşte stilul de viaţă şi bunăstarea a decăzut cu 10%, de la 80% la 70%.
• Femeile sunt cei mai aprigi critici atunci când vine vorba despre defectele lor.
• Femeile nu îşi maximizează propriul potenţial de frumuseţe, multe dintre femei sunt de acord cu faptul că au potenţial pentru a arăta mai bine, dar nu profită de această oportunitate.
Solutii:
• Sub 50% din femei acordă timp cu plăcere propriului ritual de îngrijire.
• 68% se simt cel mai bine atunci când au grijă de aspectul lor.
• 91% dintre femei caută soluţii simple care le fac să se simtă mai frumoase.
• 95% din femei sunt de acord cu faptul că pot obține ceea ce e mai bun pentru aspectul lor atunci când folosesc produsele de îngrijire potrivite tipului lor de piele.